TÄVLING TÄVLING TÄVLING!..

Ja guuh va kul att så många vill vara med och vinna dessa underbara smycken.
Jag är verkligen besatt av sycken och har hur mycket som helst här hemma, är nog dags att rensa lite men de nyaste är de som ja tävlar ut..
Har alltså likadana smycken som ni kan vinna och mina har använts flitigt så nu hoppas ja att detta paret också får chans att lysa :)
Många studenter och födelsedagar som kommer upp ser jag och detta passar ju verkligen till den man tycker om och studenten.
Guld is the shit asså så är det bara :P

Har precis kommit hem från Pär, vi hade en jätte trevlig kväll med mat och hans bakning av kladdkake myffins :P
Massa mys framför film och trevliga pratstunder :)
Nu väntar jag på Mikael för ja och han ska fira hans födelsedag, har planerat en jätte rolig dag så jag hoppas han blir glad.
Han har inte den blekaste aning om va som kommer hända :P
Visar bilder senare ikväll :P

GLÖM INTE TÄVLINGEN NUUU!!! :D

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!