Vååår! :)

Nu är det äntligen vår och man kan börja shoppa loss på klänningar så det blir att beställa lite sötnosar från Forever21.
Hittat så mycket fint hos dom och de är ju verkligen inte dyrt häller!
Så här är några gosaker jag fastnat för:

( bilder från: www.forever21.com )

Jag vet att de alltid ska vara massa diadem med också men de är verkligen såå snyggt.
Har blitt helt besatt utav de :P
Måste köpa lite nya varianter nu :) brukar komma mängder av fina diadem vid den här tiden på året så ska ut på stan någon dag och kolla om ja hittar lite godsaker till håret.
Dags att göra slingor snart igen, vill ha den där mer naturliga blonda nyansen så då är de smart att göra slingor istället.
Längtar till den där solblekta varianten på håret, såå snyggt!

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!