Vårväder eller sommarväder?

Ja idag har det allt vatt varmt och jag tycker det känns som sommar fast ändå inte.
Ja menar, det fins ju inget grönt gräs direkt men man ser att de börjar bli grönt ute.
Nu fattas verkligen bara all grönskan och dom härliga blommorna som växer fritt utanför mitt fönster.
Det är verkligen härligt att bo här på sommaren, en helt annan känsla.
Mängder av barn som är ute och leker, dom störande kräskliparna som väcker än på morgonen haha!
När man hör gräsklipparn då vet man att de är sommar!! :D
Nu vaknar man av fågelsång på morgonen, vem kan inte bli glad av de? :)

Precis vatt ute och joggat/promenerat en runda så ska väll hoppa in i duschen snart och sen kanske ta med Freddie ut på gräsmattan lite :)
Han behöver komma ut lite min lilla tjockis hehe.
Får ta lite bilder på han sen :)

Det va tider de när glassen kosta 1 kr osv :P

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!