What about if that was you!?

Detta är en låt som Darin har gjort tillsammans med Friends, en organisation som jobbar mot mobbning och det är en fruktansvärt bra låt som förklarar allt om mobbning och hur folk verkligen måste tänka till.
Så nu tycker ja ni ska lyssna på denna texten för det behöver nog alla!


Vad tycker ni? :)
Postat av: Moreofelli

helt sjuk. När jag hörde denna låt för första gången, så tänkte jag att denna låt skulle vara perfekt för friendsreklamerna=) helt sjuk

2009-04-15 @ 11:28:36
URL: http://moreofelli.blogg.se/

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!