Börjar vakna till liv igen..

Legat som en klubbad säl nu i ett par dagar då ja ej mått så bra igen men nu börjar jag vakna till liv igen.
Är fortfarande och hälsar på hos min mamma och bror så idag tog jag och bror min en promenad till ica och köpte en mysig frukost.
Blev att möla i sig den och sitta och prata en stund.
To med bella ut på gräsmattan och släppte lös henne så ja och emil (min bror) sprang och busa med henne.
Hehe hon blev helt till sig så nu ligger hon helt död och sover.
Vilken lycka det kan vara att få springa runt så helt galen hehe.

Blir snart att hoppa in i duschen tror ja, vakna till liv lite.
Göra en peeling och hårinpackning kanske?
Ska försöka mig på att måla mina naglar sen med, blev avbruten igår av att en stor råtta låg död i köket och Bella va på den.
Va ju bara att dra fram en påse och ta upp den och självklart hade inte nagellacket torkat så ja haha kladdigt värre.
Nu ser naglarna förjävliga ut så det måste fixas.
Får väll se vad jag orkar med idag :)

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!