Den nakna sanningen...

....alla ser inte så fräsha ut när dom har vaknat! hehe

Jag bjuder på den! hehe
Trött som fan är ja så idag blir det bara mängder av film och slöande.
Passar bra för mig för det har vtt rena slavarbetet med bakning i två dagars tid nu.
Så nu tänker ja inte röra en fena de vill säga ligga spik stilla i sängen :P
Tror iof det blir lite nätshopping :P
Har hittat något som jag vill ha redan och tror ja ska klicka hem de!
Visar er sedan :)

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!