Enkel, nyttig och god bönsallad!

Har du ingen som helst fantasi till matlagning och ingen lust att stå länge vid spisen så tycker ja allt att du ska göra en sallad.
Okej vanlig sallad är väll inte det roligaste i längden men idag har ja faktist gjort en väldigt god och nyttig bönsallad.
Skulle de va så att du vill ha något kött till så går det ju bra att använda denna salladen som ett tillbehör till tex kyckling osv.


Mli´s goda bönsallad med pesto!

Gröna oliver
Fetaost
Matvete Durum (finns på burk att köpa färdig)
Groddar (vilken sort du gillar)
Bönor (dom du föredrar, jag tog ekologiska mixade bönor i förpackning)
Tomat
Gurka
Salladslök
Röd paprika
Pesto
Turkisk yogurt eller creamfrech (det du föredrar som dressing)

Skär fetaosten och alla grönsaker i små bitar och blanda sen ihop de med bönor, oliver, groddar och durumet i en skål.
Lägg i några matskedar pesto och blanda runt ordentligt sen va det klart.
Cervera med en klick turkisk yogurt så är det bara att äta :P

Se så lätt det va, gott och nyttigt på bara några minuter! ♥

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!