French Connection, vill ha i höst!

Lite snygga klackar till hösten vill jag ha som inte är så överdrivet bara eftersom att de blir ju lite kyligare.
Ja brukar kolla asos.com, forever21.com m.m varje dag för och se om de kommit in något nytt som man vill ha för dom har alltid mänger av nytt och denna gången hitta jag bland annat ett par ankle boots från French Connection som ja skulle vilja klcka hem.

( bilder från www.asos.com )
Snygg platå och skön klack att gå i, dragkedja där bak vilket ja tycker är uper snyggt och mycket trevligare än massa spännen osv och sen öppen tå men ändå lite mer runt foten.
Dessa kostar ca 1857kr hos asos.com.

Sen hitta jag även ett par skit snygga jeans från Siwy som är en aning anorlunda och dyra men tyckte dom va sjukt snygga.
Hade vatt läckert med en oversize t-tröja, klackarna ovan och en schysst skinjacka till hösten :P

( bild från: www.asos.com )
SEK3,355.33Siwy Sophie Wanderlust Denim Lycra Mix Jeans
  • - Stretch lycra trim jeans by Siwy
  • - Contrast lycra insert detail to front
  • - Denim back and embroidered pockets

Annorlunda variant på byxor men sjukt snygga och priset kan ju diskuteras om de är värt de men iof är de bra kvalite så de inte går sönder det första dom gör så kan ja tänka mig att betala de priset.
Kommer säkert någon budget variant på dom inom kort så då kanske man får betala ca400kr istället!? :)


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!