Guh va rädd jag var..

Freddie hade vatt borta för länge och han brukar alltid komma när jag ropar men denna gången gjorde han inte de.
Så blev helt tokigt orolig och nervös men för en stund sen så kom han hem :) och guuh va lycklig jag blev.
Han är stjärnan i min vardag och utan han hade det inte vatt den samma.

Nu saknar ja dock C för det var en vecka sen ja såg han.
Han jobbar för fullt så får sakna han lite till innan jag får se han.
Kanske är bra att man inte ser varandra så ofta för få blir man tokig av saknad och super glader sen när man ser varandra hehe.
Ska prata en stund med han och sen blir det att hoppa i sängs :) sov gott med er! ♥

Vad tycker ni? :)
Postat av: Mysan

Vilken härlig blogg :)

Hoppas allt är bra med dig?

2009-08-23 @ 09:12:18
URL: http://myafsolhem.blogg.se/
Postat av: Mysan ღ

vad bra att det är bra :)

jotack, kalaspuffar med mig!

följa varandra med Bloglovin kanske?

2009-08-23 @ 11:17:05
URL: http://myafsolhem.blogg.se/

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!