Hade ni killar gillat att höra snuskiga hårda ord...

...från oss tjejer!?
Faktum är att ja tycker personligen att alla kvinnor borde bli lite hårdare.
Vi har den där mjuka fasaden när vi oftast egentligen vill säga "knulla mig hårt med din stora kuk"...
Okej, bli inte chockade nu men ja ska ge er lite tips om hur ni märker att en tjej egentligen säger dessa orden.

På första plats kommer den där lite flörtiga tungan som går längst läppen, tjejen gör denna varianten för att se porrig ut och vill dra uppmärksamhet.
Sitter du på en middag och du ser din tjej göra denna ritualen så borde ni packa ihop för att snabbt ge er av hemåt.
Kan garantera en het kväll och inget romantiskt trams.

(och killar vi är inte en hora eller slampa bara för att vi också vill ha det hårt och mycket)

På andra plats kommer underkläderna, har vi på oss spetts trosor och inte hotpants i bomull eller hipsters så vill vi ha något.
Kan va svårt att se om tjejen går i spets trosor hela tiden men du kan märka de genom färger då.
Men använder hon sellan spets varianten eller genomskinliga så märker du de rätt fort :D

Och på tredje platsen hur din kvinna rör sig, tar på dig och pratar med dig.
Lär dig läsa kroppsspråket, tar hon lungt och långsamt på dig eller kanske smeker sig lugnt på halsen och mot brösten så vill hon ha dig nu!!!
Har du vatt med henne länge så borde du ju känna henne vid det här laget :)

Och snälla ge din kvinna lite självkänsla och säg till henne att vill du bli knullad hårt och bara helt plötsligt så ska du banne mig säga de rakt ut.

SÅ ALLA KVINNOR, ut med språket! :P det lönar sig hihi!
Skulle ni sen behöva lite hjälp med fantasin så kan ni gå igenom denna listan hihi! Have a nice night! ;)


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!