H&M har gjort mig glad igen :D

Det är sjukt va snygga saker dom får in nu då, ja shoppar ju sönder mig!
Denna gången är det svart svart och mängder av skitsnygga saker som är svarta :P
Okej det kanske kan va tråkigt för vissa med svart men det tycker inte ja, svart is the shit sen kan man ha lite färgglada naglar och accesoarer till så blir det toppen!

Först på listan är ett par skit snygga paljettleggings, det ska glittra massor.
Paljetter och nitar is the shit, dom här kostar bara 149kr

Sen har vi en mc jacka som ja fastna för för att den har puff axklar och de ser så gullit ut, inte den vanliga typiska mcjackan. 399kr tror ja den kostade.

Den är jackan stor älskar jag, ett par jeans leggings och ett over size vitt linne med ett par grymma platå klackar så har du din party outfit för kvällen. Denna va dock lite dyrare 1499kr men skit snygg, vet ej om ja håller med om det priset dock.

Här har vi platå klackarna som passar till paljettjackan :P, H&M har börjat bli riktigt duktiga på det här med skor för dom har börjat få in mycket snygga skor. Sen om dom är så bekväma det vet ja inte men jävligt snygga dock och för en billig peng :) 399kr kostar dom.

Och så har vi denna skinnjackan, 1499kr men så värt det!
Himla tuff model med favorit smycket, nitar!!
Detta priset kan ja verkligen betala för denna jackan, något ja skulle ha länge :P
Vet inte va det är med mig och nitar men det har blivit en sån väldigt stor accesoar i min vardag iallafall.
Älskar att nitar, paljetter och svart har kommit tillbaka i mode.

Sen vill ja även lägga ut ett underklädes plagg som borde synas, ja e inte mycket för bodys i sådan variant men denna va sjukt sexig och snygg så den måste va med på min svarta lista. 199kr kostar den, skit snyggt med en kjol ute en party natt :P


( alla bilder är ifrån: www.hm.se )

Vad tycker ni? :)
Postat av: Ditte

Vart är skinnjackan med nitar från? Jätte snygg! =)

2012-03-31 @ 12:11:16
URL: http://nattstad.se/ditte

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!