Klick Klick och koftan är min! :P

Som sagt, är inne på höstens shopping nu och ja fann denna koftan bland andra saker hos ellos som jag fastna för.
Enkel men lite extra och roligt med lite mönster och detaljer istället för den anliga stickade koftan.
Priset är inte mycket bara 279kr, billigt och bra för en fin kofta att ha till hösten.
Ellos är faktist inte tabu längre utan även dom har utökat sitt sortiment bra.
Många billiga och fina koftor :) I LOVE HÖSTEN! :P

( Bild från: www.ellos.se )

Ett grymt bra tips, tycker iallafall jag :P LOVELY klick klick! ♥

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!