Klockan är...MORGON!?

Och ja kan inte somna!!
Mår väldigt skumt just nu och har inte den blekaste aning om varför men hoppas att det lugnar ner sig snart så att man kan få sova för det här är ju bara löjligt.
Är så sjukt trötter så att ögonen går i kors men när ja väl lägger mig ner så blir det annorlunda.
Tröttnat på att försöka somna så nu ligger jag och kollar runt lite efter saker till hemmet.
Vill ha saker till köket så som kökshandukar och små ting som kan va bra att ha och så lite upp piffning i det hela.
Bland annat kollat igenom systerlycklig.se och H&M Home som har blivit en väldigt stor sak.
Hittat en del söta saker faktist men så kom ja på det att här ute där ja bor finns en cottage chic affär som jag ej har besökt ännu så tänkte att ja skulle försöka åka till den i morgon om ja orkar och se va dom har för kul.
Mycket bättre än att beställa, skulle jag mot förmodan inte hitta något där så har dom ju iallafall sakerna på nätet :P


( plåtburk från Greengate, finns hos www.systerlycklig.se )

Ska banne mig kolla på en film nu och se om ja kan somna till den.
Kan dock tänka mig att ja blir helt fast i filmen istället haha men men får se hur det går! ♥

Vad tycker ni? :)
Postat av: sandra

sv: haha jo, jag tror det med!

2009-08-19 @ 09:05:28
URL: http://hotstuffbysandra.blogg.se/

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!