Kräftskiva och massa gos med C..

Hej allesammans, de va ett tag sen hehe.
Hoppas att ni haft det bra för det har iallafall jag men nu är ja sjukt trött och så saknar ja redan C.
Han åkte hem idag och ska jobba massor så kommer inte se han på typ två veckor kanske, såå deprimerande :(
Men men va ska man göra...
Ja helgen har bestått av att va med C och så va vi även på en kräftskiva hos petra.
C hade skaffat jätte goda kräftor som hans pappas kompis hade fiskat åt oss så det va mumsigt som bara den.
Usch är helt slut för gått hela vägen hem till min mamma och de är en bit haha så nä nu ska ja slöa får skriva senare :)

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!