Laktosfri glass och mint ballerina!

Sådär, vatt ute på en promenad med Bella, duschat samt vatt och handlat och nu ska ja ta de vääldigt lugnt!
Har precis ätit en god sallad med olier och fetaost så nu ska ja njuta av min efterrätt, laktosfri glass med mandariner och tre små mint ballerina!

En riktig liten gottegris hehehe!
Har fått skoskav så de är jag allt värd nu tycker ja, blir lite film på det också tänkte jag.
Frågan är va man ska se...hmm..föresten så har ja sett Brüno nu och gösses vilken sjuk film!!!
Snacka om att de måste vara pinsamt att spela in en sådan film och alla sjuka snusk scener som man blir sådär pinsamt röd i ansiktet av och tittar bort.
Ja gösses, den filmen va sjukt rolig men jävligt pinsam att se!
Ingen så pinsam film i dag dock, det får bli en vanlig komedi eller något.
Kanske se "På smällen" den är ju rätt rolig :)
Ja de får de allt bli ;) nu är de muuums dags..skriver senare ;)

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!