Lunch med min lillebror :)

Hello allesammans :)
Hann inte skriva i morse för ja skulle iväg på lite ärenden men nu är jag tillbaka.
Idag har jag hitils som sagt gjort lite ärenden och efter det gick jag och min kära lillebror emil (18år) till en av öckerös fina restauranger vid havet och åt lunch.
Riktigt god lunch va de, jag åt lax med potatis och någon slags sås och eml tog filéminjong eller va de nu heter hehe.
Vi blev allt mätta och belåtna och tog en härlig promenad hem i solen.
Njjjaaa va väll kanske inte så härligt eftersom att det är fruktansvärt kvavt ute just nu.
Väldigt klibbigt och klistrigt i luften, blir nog regn och åska snart.

Nu ska jag och min kära bror gå igenom youtube haha :P roliga klipp :P 


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!