Mammas matlagning är inte fel :D

Rätt skönt att va och hälsa på min mamma och min bror för då slipper man laga mat plus att man får äta mammas goa och ibland skånska matlagning :P
Idag blir det som en slags söndagsstek med potatis, fruktansvärt mumsigt när mamma gör de.
Själv sitter jag vid min laptop och letar lite nya intressanta bloggar samt klappar freddie som ligger här och sover bredvid mig.
Skönt att ha han hemma igen, va så orolig för han så nu blir det massvis med gos ett bra tag framöver.
Idag är det rätt lugnt och tyst här, känns som rena sommar semestern.
Dock försvann solen nyss och det ser ut som om det ska börja regna när som helst.
Gör väll inte så mycket på en söndag för det blir nog några filmer ändå.
Jag och mamma kolla nyss på tThe uninvited, en skräckis som är verkligen helt sjuk med en helt sjuk twist på slutet.
Den va riktigt bra dock vääldigt läskig så jag blundar ju igenom hela filmen som vanligt och blir skit nervös av ljudefekterna haha.
En riktig liten mes när det kommer till läskiga filmer.
Kom ihåg när The ring släpptes och ja och mina kompisar satt hemma och kolla på den när tv fick värsta rycket och börja brusa, ni vet sådär som myrornas krig.
Alla börja skrika helt hysteriskt och vi satt där och blunda och några sprang in på toan.
Ni vet i filmen så är det då som den där tjejen kommer ur tv, iallafall så börja ja skrika helt hysteriskt efter mamma (bodde fortfarande hemma då) och hon sprang ju ur sitt sovrum och undra va de va.
Och när hon väl märkte att de va för filmen och att tvn brusa så börja hon asgarva och ja skrek "STÄNG AV TVN!!!".
Ja de va ju ett minne för sig de haha, men ah de va riktigt läskigt och en jäkla bra timeing för tvn att bli knäpp också.
Och inte nog med de så brukade mamma så kärt påminna mig ett tag efter genom att nynna på den där läskiga låten på filmen.
Mardrömmar i veckor haha, ja hon hade kul iallafall :P

En liten söndags berättelse såhär fram mot kvällen :) nä nu blir det mat! ♥

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!