Men SERIÖST, Kissie!??

Varför läser folk den bloggen!?
Jag förstår inte det, de blir ju bara värre och värre.
Mer skit snack mellan kissie och och amir och fejkade bilder hit och dit.
Jag tänker bara på alla dessa töser i 12-15 års åldern som läser deras bloggar och tar efter dom.
Här behövs det starkt jobbas på självkänslan och att gilla sin kropp och att ta hänsyn till sina medmänniskor.
Det är väll de vi ska lära ut till dom som är yngre!?
Skrämmande att det ska kräva så mycket skitsnack om folk för att få 15 minuter i rampljuset.

Sen måste ja bara påpeka det här snacket om vem som börja trenden med Hello Kitty, det är ingen av dom här blogg töserna utan mer en viss fröken som var med i Big brother för ett visst antal årsen.
Iallafall här i sverige, och hur många flickor i min ålder har inte tittat på Hello Kitty när ni va små.
ALLA får gilla hello kitty och INGEN kopierar Kissie osv med de!

Så nu kan alla sluta blogga om den här fröken va hon gjorde hittan och dattan och hennes andra bråkstakar som krätsar runt den här röran.
Mycket roligare att läsa om annat!
Ta hänsyn till dina medmänniskor :) ♥

Vad tycker ni? :)
Postat av: AmAnDa

Hej, vill du vara med i min veckas blogg tävling ;) ? Checka in min blogg o anmäl dej :)

2009-08-25 @ 20:40:46
URL: http://happii.blogg.se/

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!