Nya hobbyn, sy kläder till hundar :P

Tröjan lev ju skit bra till bellfisen, kanske skulle fortsäta sy kläder till henne.
Är ju roligt att göra det själv, nästa projekt blir en regnjacka tror ja för det behöver hon.
Blir ju mycket billigare att sy själv plus att då har ja någe att göra.
Hon trivs i sin nya tröja och fryser inte så både ja och hon är nöjder.
Det är faktist inte så svårt, testa om ni har nakenhundar osv, finns färdiga mönster att köpa om du inte skulle klara av de på egen hand.

Hitta faktist två bra webbutiker som är billiga med kläder till hundar annars kan de va riktigt snor dyrt och en del butiker har bara massa fjantigt skit.
http://www.smalltobig.se/ har en stor rea på kläder nu och där kan du verkligen fynda mycket fina och enkla tröjor osv.
Sen har vi en annan butik som också har rea men dom är billiga utan rean.
http://litentass.com heter den sidan, där kan du även köpa mönster om du vill sy själv :)
Sjukt billiga Flexi koppel hade dom också!

139kr kostade den här hos litentass, billigt som fan!

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!