Pinuppa, de ville ja bli när jag va liten.. :)

Har alltid gillat pinuppor, tycker det e fruktansvärt sexigt och en bra bild av en kvinnas sexighet.
Det visade verkligen hur en kvinna skulle se ut, breda höfter och smal midja.
Va inga konstigheter med lite hull runt höfterna utan tvärt imot väldigt sexigt.
Så när jag såg alla nostalgi bilderna på pinuppor så ville ja alltid bli en pinuppa när ja blev stor.
Man kanske skulle bli en pinuppa nu!?
Jag menar, det finns ju inget som stoppar mig precis.


Va ville ni bli när ni va små!? :)

Vad tycker ni? :)
Postat av: Mysan ღ

klart vi kan lägga till varandra på Bloglovin! säg till när du lagt till mig, så lägg jag till dig :)

2009-08-23 @ 17:08:26
URL: http://myafsolhem.blogg.se/

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!