Resultatet av en glad-mat shopping! :D

Och här har ni resultatet:


Nyttigt och bra! :)

  • Sockerärtor
  • cocktail tomater
  • Matvete Durum
  • Röd rom
  • Laktosfri Creamfresh
  • Citron
  • Sparris
  • Blandade ekologiska bönor
  • kronätskocka
  • Broccoli
  • Ruccola
  • Salladslök
  • Lax
  • Lite bubbelvatten och Brämhuls lemonad :)

Ser väll ut som en bra lista på glad mat eller va säger ni? :)
Sen blev det även lite mums till bella plus shampo så min lilla tuss kan bli ren och fin.
Hon har allt skitat ner sig totalt nu hehe!

Dom har inte så mycket i en ica butik men pedigree är det bästa du kan få tag på i en vanlig mat butik sen så tycker jag personligen att man ska hålla koll på vad man ger sin hund.
Låter min hund smaka på det mesta som ja äter, dock inte kryddstarka saker, lök och choklad.
Det finns som sagt gränser.
Både min och bellas mage ska allt vara i form :)


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!