Sytt en hundtröja med luva på :)

Satt och kolla runt på nätet innan efter tröjor till Bella eftersom att hon fryser så när vi är ute på kvällarna men så såg ja de att fan, så komplicerat kan de ju inte vara att sy själv! :D
Så ja tog fram en gammal huvtröja som ja inte använt på långe och börja klippa och ha mig.
Efter mycket om och men så är tröjan klar, tog lite tid eftersom att jag sydde för hand och man måste ju vara nogran så att den håller men ack va bra det blidde :D
Nu har ja ont i fingrarna haha, lyckats sticka mig ett par gånger nu hihi..

Här har ni resultatet på min söta lilla bellfis ♥




Varmt och gott med nya tröjan, en trötter liten tös!
Istället för att betala typ 2-3 hundra så kan du sy tröjorna själv med hjälp utav sådant du inte använda tex.
Billigt och roligt :)


Vad tycker ni? :)
Postat av: Josefin

Söt hund!

sv: OK. Bara bra! :)

2009-08-12 @ 20:06:10
URL: http://jojjisen.blogg.se/
Postat av: bina

jättefint. kan du inte visa bättre bilder.

2012-01-02 @ 18:49:19
URL: http://binalakritz.blogspot.com/

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!