Trööötter.. :D

Usch idag vakna jag väldigt seg dock så är förkylningen mycket bättre så nu slipper ja må så jäkla kasst.
Så idag blir det en trevlig tur i gbg där ja ska visa lite guldställen för C :D
Jupp han kom igår sååå mysigt så :D

Igår hjälpte vi mamma när hon skulle flytta och fick sitta och höra emils tjöt i baksätet i typ två timmar haha.
Fruktansvärt hysteriskt roligt men efter ett tag får man ont i öronen haha.
Bella va med i bilen men hon mådde så dåligt och spydde ett antal gånger stackaren.
Sen på kvällen blev det mys med film haha och ja somna men men filmen va bra sa C haha.
Innan ja somna åt vi pizza och drack lite, såå gott efter en jobbig dag.
Alla va typ trötta så det gjorde inte saken lättare att flytta då hehe.

JOOO...igår fick jag äntligen mina converse :D
Guuuh va ja har längtat efter dom, får ta en bild sen på mn outfit så nu får se hihi!
Nää nu ska ja fixa iordning mig för vi ska ut på äventyr i gbg, de blir glass och så mitt favvo ställe med världens bästa utsikt

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!