Coco Chanel utställning..

Dålig uppdatering det senaste så ber om ursäkt men jag har legat sjuk i mer än en vecka nu och man blir inte så glader över att sitta vid datorn om man mår skit.
Dock har det blivit mycket film och jag har sett många riktigt bra filmer som jag måste rekomendera men i detta bloggandet så ska jag prata om något helt annat, nämligen Coco Chanel!

Nu har dom en utställning med en del kläder osv från Coco Chanel på Röhsska museet här i Göteborg och det får man ju bara inte missa.
Det blir det första jag ska göra när jag kan ta mig upp ur sängen och känner mig piggare.
Coco chanel förändrade världen, hon gav oss en början på en mer jämstäld bild av män och kvinnor.
En mer bekvämare mode form, stil och klass.
Mycket startade just från Coco så det är något jag varit fascinerad av en väldigt lång tid.
Så ni som inte sett utställningen får ta och springa dit nu, jag måste dock se filmen som släpptes nyss för den har jag helt missat då jag varit så dålig men den som väntar på något gott haha ;)

HÄR kan ni läsa om utställningen samt se priser och öppetider.

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!