Idag ska jag baka kanelbullar :D

Farfar sa de att han saknade mina kanelbullar så idag tänkte jag baka lite bullar.
Jag och Petra ska fixa Frejas födelsedagspresent och sen kommer farfar och så ska jag baka så det bli en rolig och mysig dag.
Tänkte tipsa om ett riktigt gott sätt att göra kanelbullar på, så har jag alltid gjort och dom blir riktigt saftiga.
Börja med att göra själva degen MEN, lägg inte i någon kardemumma utan det tycker jag personligen gör bullarna torra.
Sen fyllningen ska ni göra en smet utav socret, kanelen och smöret MEN lägg även i mandelmassa i smeten.
Det förhöjer smaken och bullarna blir riktigt saftiga :D

Dags att baka bullar allesammans :D


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!