Julgranen är på plats :)

Nu är alla julklappar köpta och granen är på plats så nu är det bara att vänta in julafton.
Va och handlade allt i fredags och jag fick ihop massa fina julklappar till mina vänner och familj så dom kommer verkligen bli jätte glada :)
Hade även en glögg fest i fredags där vi gjorde julgodis och pyssla.
Blev en hel den glögg drickande och mumsande på julmat.
Men efter festen åkte jag på magsjuka och spydde som bara den under natten.
Blev en kort visit på frejas födelsedagsfest men va kul att jag kunde vara med en stund iallafall.
Hon fyllde ju 20 år så nu är hon med i pensionärsklubben hihihi.
Va mer... JOOOO, det snöar!!!
Bella och jag va ute en stund nu på kvällen och hon sprang och hoppade helt hysteriskt i snön.
Första snön för henne så det är extra kul då hehe.
Hoppas snön ligger kvar till jul, va många årsen det var snö på julafton!

En julklapp från mina grannar var granen :D va tur de för annars hade det blivit en plastgran och det går ju inte.
Man kan ju inte ta en riktig gran på bussen haha.

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!