Planer inför jul :)

Julen börjar äntligen närma sig och igår var det andra advent.
Jag blir så lycklig utav all denna julstämning, det får mig verkligen att känna mig lycklig oav om jag mår dåligt.
Så nu har jag planerat in en glögg kväll tillsammans med mina vänner.
Vi ska ha julklappsöppning och baka mängder av godis och bullar, göra julpyssel och mumsa på en liten julbuffé.
Jag tror det kommer bli toppen och efter hela kalaset skickar jag med dom en liten goodie bag med roligheter.
Brukar ha sådanna saker för mig vid jul, jag blir på sånt bra humör så det händer alltid mycket runt juletiden.
Ska bli så roligt att ge mamma, emil och farfar sina presenter i år.
Har verkligen hittat dom perfekta presenterna och shoppat smart så alla paket ska jag göra jätte fina med stora rosetter och fint papper.
Sen måste jag även försöka klämma in en tur till lisebergs julmarknad med för den får jag bara inte missa.
Se om mamma och farfar eller kanske någon kompis vill följa med.

Här är en bild som jag tog förra julen från liseberg, super fint med alla lampor :D


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!