Ansiktsmask och klädgrubbel!

Sitter här med en ansiktsmask nu efter en härlig dusch och funderar på va jag ska ha på mig.
Idag är det en sån dag där ja känner att ja inte har några kläder utan vill ut och shoppa något att ha på mig, men faktum är att jag har hela garderoben full så vad gnäller jag över.
Många säger att man är knäpp när man ej påstår att man inte har något att ha på sig men de kan faktist vara så.
Jag klär mig enligt vilket humör jag är på och hittar jag inte just den outfiten i garderoben så får ja helt enklet köpa nytt.
Så jo, ja tycker att man kan säga så och de är sant!
Nu när vi har fått fram de så kan vi då fokusera på vad ja ska ha på mig idag!
Jag vill ha något som är bekvämt, något snyggt och något mysvänligt!
På benen kan jag genast säga leggings eftersom att de är både bekvämt, snyggt och mysvänligt.
Men sen då, en tunika kanske? en lång kofta? eller en klänning?..
En kofta kan bli för varmt men kombinerar jag en vanliga kofta med tunika eller klänning så kan man ju ta av sig kofta om de blir varmt.
Okej, då står det mellan en klänning och en tunika...
Svårt val...hmm...
Hihi sicka beskymmer man kan ha här i livet :P
Föresten, jag hitta jätte söta hotpants bland Nelly´s nyheter som ja skulle vilja ha.
Rumba hot pants som dom kallar dom, eller hur låter de mysigt :P
Dom är från Honey dew och kostar mellan 129-149 kr.

( bilder från: www.nelly.se )

Nä, ja ska väll fortsätta här och rota i garderoben och fixa mina tänder så att ja kommer någon vart här!
Just de ja...haha helt glömt ansiktsmasken den måste ju av hihihi!

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!