Bästa webbutiken att hitta diadem på!

Störde mig skarpt innan på att de inte fanns någon riktig butik på nätet som säljer massa diadem och sådant till håret men nu har ja kommit fram till att de finns två butiker som har mängder och det är www.forever21.com och www.asos.com !
Dom har mängder av olika hår accessoarer och de är mycket som inte alla har precis.
Billig peng dessutom och mängder av fina färger och rosetter.

Bild från: forever21.com

Ska ta och fylla på en del till sommaren, är så kul med saker i håret speciellt om de är olika saker varje dag! :D

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!