Bloggens statistik bara flög iväg...

Ja de va värst, idag har den bara flugit iväg och mängder av folk har vatt inne på den de gör ju mig super glader.
Hur kul som helst!
Så hoppas att ni gillar min blogg och stannar kvar som mina söta andra läsare :)

Idag har jag faktist bara vilat för ja har haft fruktansvärt ont i magen och mått illa (kvinno tiden) men nu mår jag mycket bättre och känner mig gladare och piggare.
Tänkte att ja skulle baka idag så snart ska jag ställa mig och baka en kladdkaka med gräddvaniljglass till och så tänkte jag kolla en film.
Skönt med lov när man kan ta det lugnt och inte känna sig stressad.
Men snart ska jag sätta igång och plugga ändå för ja har en del att ta igen sen förra terminen.

Kände mig så ynklig i natt så min sötis kom och krama om mig de va så gullit av han.
Det behövdes och de va så mysigt så :)
Nu mår han dåligt och de är inge kul för då vill ja krama om han iallafall..
Nä, ska försöka äta lite nu innan ja ska baka så att ja orkar :) skriver senare..

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!