Bones och Cookie Dough!

Mamma kom med glass till mig och inte vilken glass som helst utan min favorit, Ben&Jerry´s Cookie Dough!
Sååå mumsigt, så nu sitter ja här med min glass och har bestämt mig för att ha ett Bones maraton.
Nämligen se sesong 2 rakt igenom :) ja iallafall så mycket ja orkar se innan det är sovdags hehe.
Bones är en av dom serier som jag tycker om, den är rolig och samtidigt sjukt spännande och väldigt vetenskaplig hehe.
När man tittar på den så vill man vara Brenden (bones) i serien för hon är så otroligt smart och vacker.
En toppen serie om man vill ha lite känsla av kvinno makt hehehe!

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!