En seg dag..

Usch, kunde verkligen inte somna i natt så jag somna inte förns klockan va 5 i morse så nu är man fruktansvärt seg.
Denna dagen kommer bli en väldigt seg dag tror jag.
Ska försöka hålla igång mig så att jag inte somnar hehe.

Så denna veckans To-Do Lista innehåller följande:

Plugga fordon (sådant som jag ligger efter i sen förra terminen)
Möte på fredag klockan 11 (hemligt)
Se till att ta blodprov för att kontrolera min sjukdom innan veckans slut (måste göras innan klockan 11)
Träna (gå promenader och träna konditions träning)

Ja, där har ja ju att göra :)
Bara till att sätta igång, men först borde ja väll äta någon slags frukost (brunch?).
Mår illa idag så äta och sådant känns inte så lockande, inte just nu iallafall...
Aja...får se hur ja ska gör :)



Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!