Hello Kitty brödrost, snacka om en sak för mig!

Måste skaffa mig en brödrost för de har jag velat ha länge och när ja då får syn på en Hello Kitty brödrost så kan ja ju inte låta bli.
Är som gjord för Mli´s kök fast priset är ju lite att ta i tycker jag.
850kr går denna brödrosten loss på och finns hos Gadgetgirl.se

( bild från: www.gadgetgirl.se )
Hehe sicken start på morgonen att få en hello kitty smörgos till frukost och en chai latte.
Fruktansvärt bra kombo! :P

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!