Ingen alla hjärtans dag för min del...

Fick för lite mer än en halvtimme sen reda på att "min sötis" inte tycker om mig längre..
Så ja har väll inte så mycket att säga nu.
Han grät...men han blir snart glad igen så de är ju bra.

Ja vet att ja är en bra person men ja passar inte med någon, har aldrig gjort de och kommer väll aldrig göra de så de är bäst att släppa hela den här kärleks grejen nu och va glad för alla mina vänner och familjemedlemar som har fått sin kärlek.
Jag är nog en sån där kariärs kvinna :) som lever med sina katter.

Puuh, de gör ont...är chockad så känslorna börjar stänga av sig känner ja, de kan va bra om de håller i sig så slipper man känna de man känner och längta efter han...en stor klump i halsen istället.
Så länge han blir en glad person igen så klarar ja mig.
Vill inte va orsaken till att någon mår dåligt.


Vad tycker ni? :)
Postat av: Tess

Åh fy!

:(

2009-02-12 @ 23:04:48
URL: http://sugartussy.blogspot.com

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!