Jag mår inge vidare!

Det är mycket som jag mår dåligt av men just nu är en del utav de att ja känner mig så otrygg efter våldtäkten.
När ja fick de brevet från polisen att dom avslutar mitt fall så bröt jag ihop helt.
De va som om vattnet hade runnit över och de va verkligen sissta droppen för mig att orka mer.
Jag är så trött och kan ej sluta gråta, har fått panik ett par gånger redan idag och känner mig helt borta.
Nu har ja fått i mig lugnande så att jag ska minska på min ångest och panik.
Börjar bli väldigt lugn nu och de är en bekväm känsla.
I morgon ska jag hämta ut alla mina mediciner för just nu lär ja behöva sömntabletter och lugnande om ja ska orka med mig själv.
Många kanske tycker jag är hel knäpp men jag lider av en depretion sen långt tillbaka och jag vill verkligen inte göra något dumt mot mig själv eller andra.
Jag kommer förmodligen inte vara glad ett tag framöver.
Ja skriver allt i denna bloggen för att här får jag respons på mina känslor och de är skönt att veta att de finns flera som mår skit dåligt som jag gör och som verkligen förstår vad ja går igenom.
Jag är inte en dum tjej utan en smart kvinna som mår dåligt och de spelar ingen roll om man mår psykiskt eller fysiskt dåligt för man ska bli lika mycket respekterad för de.
Så tänk er för när ni misstror personer som inte har några yttre skador.


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!