Laredoute fynd, en söt sjömanstjej!

Legat och kollat igenom hela katalogen nu och ja hitta mängder av söta kläder för sommaren och våren.
Bland annat väldigt mycket marinblå kläder så att man blir en söt sjömanstjej.
Ska bli skönt med mycket sol, de behöver ja just nu.


( Bilder från: http://www.laredoute.se/ )

Shorts 329kr
Kjol 1349kr
Sjömanströja 249kr
Linne med tryck 149kr
Linne från Soft Grey 279kr
Kofta 599kr
Hel dress 999kr
Skor Converse 539kr

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!