Mått dåligt idag...

...så min dag har sett ut på följande, ja har legat i sängen och kollat film och sen har jag legat i sängen och byggt om min blogg :D
Temat innan va väldigt mörkt och lila samt att ja va blond men nu är temat rosa igen för de passar mig bästa.
Så det blev ett rosa tema med cottage chic stilen och brunett bilder istället!
Ska försöka vara en glad Mli så då passar all den rosa stilen mycket bättre.

Lite då och då blir jag ledsen när ja tänker på Mr X som det är över med, jag saknar han så mycket och de gör otroligt ont utan han.
Drför försöker jag roa mig med saker och ting så att ja inte ska tänka så mycket, är väll iof inte så bra att skjuta upp dom känslorna men ja vet ej ja kan inte tänka på de för då blir ja ju ledsen.
Får väll se hur det går med de...

Har magknip och migrän och så har jag fått någon inflamantion i läppen av alla ställen också så den ser ju himla rolig ut hehe.
Hoppas att det går att vila bort det hela iallafall så de inte blir värre, tror faktist det beror på all stressen men ja måste säga att ja har klarat mig otroligt bra med all stress detta lilla delen av året hitils iallafall :D
Grymt stolt över mig själv och jag har överkommit många hinder det senaste halvåret som ja inte trodde va möjliga.

  NU och DÅ!

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!