Mli´s smink favoriter!

Gjort en liten lista på favoriterna när det gäller smink.
Hade svårt för att hitta bra smink men nu har ja faktist funnit ett helt kitt som jag håller mig till.
Lika bra för ja hatar att testa nya saker och så kanske man inte tål de och så får man massa blemmor.


Rengöring/återfuktande:
För själva rengöring och sådant använder ja Clinique´s produkter mot blemmor.
Hade väldigt svårt att hitta produkter som ja tål men så köpte ja faktist detta kittet efter julen och de funkar jätte bra för min hud.
Hela kittet med ansiktsrengöring, tvål och återfuktande kräm kostar ca 600kr (finns ett test kitt med för 149kr)

Smink!
Sen har jag då en hel lista på smink som jag använder.

Christian Dior
Skinflash Concealer ca 290kr


Christian Dior
Bronze Essential Bronzing Powder ca 370kr


Lancôme
Juicy Tubes Plump ca 180kr


Yves Saint Laurent
Aquarésistant Mascara ca 250kr


L'oréals mineralpuder samt mineralrouge ligger mellan 150-200kr

Web butiker som säljer en del utav mina favorit produkter är:

www.beautyplanet.se/
www.parfym.se/
www.strawberrynet.com 
www.nelly.se


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!