On the road...

Pickaboo folket, nu sitter jag i en bil på väg till Norrköping med min sötnos för att titta på en bil.
Han shoppar bilar som ja shoppar skor så jag förstår de stora intresset hihihi :P
Nä men seriöst, ja gillar ju bilar så de är kuligt!
Ska ju bli bil lackerare så de är bäst för mig haha.
Jäkla smart att ha en bärbar för man kan kolla karta och hela köret, perfekt!

Vet ni va ja är sugen på?...En jätte stoooor Chai latte!
Guuh va gott det hade varit, har inte haft det på länge nu så de börjar bli på tiden.
Måste till Espressohouse någon dag snart, har ju abstinens för guds skull haha!
Nä ja vet, jag är fjantig men de är ju så gott.
De är den som får mig glad och pigg på morgonen till skolan :)

Nä får sluta innan datorn får för sig att dö för de funkar ej, kom på att ja inte laddat den haha.
Aja shit the same...hinner nog blogga på tillbaka vägen med och då får ni veta om de blev någon bil eller ej :D
Känsligt ämne, precis som dom perfekta skorna....fast iof impuls köp när de gäller skor brukar inte sluta illa så ofta haha! ;)

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!