Snart fyller bloggen 1 år...

..ja gösses va tiden går fort!
Känns som de var igår som ja börja med bloggen, allt har lixom gått så snabbt.
Vatt bra och dåliga blogg dagar och mycket insperation har kommit med bloggen som gjort att jag funnit nya  drömmar osv.
Det känns kul att så mycket gott har kommit med hjälp av bloggen.
Ja skulle inte vilja sluta blogga för det har hjälpt mig och många andra, egenom tuffa tider och sorger.
Så i maj blir bloggen 1 år och jag har bestämt att med den tiden så ska jag blogga så att jag har bloggat över 1000 inlägg!
Just nu liggar jag på 800 något så de är inte många kvar!
Spännande ;D men de kommer nog gå bra, är ju sjuker så då blir det oftast massa tips om saker och ting :D

Så stanna gärna kvar och läs bloggen och fira ett år med mig i maj, då blir ja super glader! :D

( En utav många blogg designer jag haft hihi!)


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!