Stephen Sprouse Collection tillsammans med Louis Vuitton!

Stephen + LV = Fabulous!
Va inne och titta på LV´s hemsida och fick syn på den mest sötaste speedy bagen någonsin.
En helt urläcker speedy 30 med rosmotiv på, kan de bli bättre!?
Jag är helt kär och det finns mängder av fina saker från samma collection.
Men det stannar inte där för ja fann några sötnosar hos Dior också som ja vill ha under sommaren.
Okej, det är ju inte de billigaste märkena som finns men ibland kan man allt slå till på lite extra.
Det ja har samlat ihop här kostar mellan än sådär 2000 till 10000kr styck.
Jag är verkligen sugen på att försöka få tag på den speedy bagen, de är inte det lättaste här i sverige.
Tråkigt att man inte kan få beställa till sverige..
Har funderat på att köpa en speedy länge nu men har ej blivit av men nu så kan man inte låta bli, den väskan passar ju mig perfekt!!


( Bilder från: www.louisvuitton.com och www.dior.com )


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!