Tacosgratäng och mycket film!

Fått ont i halsen och har migrän vilket inte är så kul, typist att man ska få förskyldningar också mitt upp i allt.
Iallafall, ska strax sätta igång med maten och idag blir det Tacosgratäng.
Väldigt enkelt att göra, det är som en potatisgratäng fast med tacos köttfärs i också.

Så det du behöver är följande:

Blandfärs
Taco mix krydda
Grädde
Potatis (mjölig)
Purjolök (fungerar med salladslök)
Majs om man vill ha det i.

Det är precis som att göra en potatisgratäng, du skalar och skär potatisen samt purjolöken.
Steker blandfärsen med taco gryddan.
Lägg all purjolök i botten av en ugnfastform sen lite av potatisen.
Häll på all tacofärsen och sisst resten av potatisen (majsen på tacofärsen om du vill ha det).
På med grädden och sen in i ugnen på 175-200 grader.
Tiden beror helt på hur mycket man gör men stick ner en gaffel bara och kolla så att potatisen är mjuk.

Smaklig måltid eller va man nu säger hihi!


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!