Värsta kapet!

Godkväller allesammans, idag har det vatt fult ös på mig känns det som.
Vaknade med världens förskylning och kände inte alls för att gå upp ur sängen men med liten egen vilja och tjat från min mamma som ja hade lovat att handla med så kom ja ur sängen.
Först va vi och handla, ja handla massa mat och sådant som behövs.
Sen så va vi och titta på en tunika som hon hade hittat i en liten butik och ja till och med hitta en jätte söt vit fuskpäls väst för bara 250kr så den blev de allt att köpa.
Efter de så va de illa bums in på ett apotek och köpa halstabletter och sådant så att man blir av med förskylningen.
Just nu har jag Strepsil i munnen :D

Va mer.... JO , ja va och sola fär en stund sen också.
Hittat ett jätte bra solarium i närheten av mig som inte är så dyra plus att de är trevlig personal och jätte bra solning.
Blev riktigt söt efter med alla mina fräknar i ansiktet hihi!
Ska sola ofta nu tänkte jag så att jag blir brun och fin och slipper alla finnar, skit bra!!!



Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!