Apollo eller resia...!?

Vilken helt underbar morgon, de är såå fint väder ute.
Man verkligen längtar till sommaren nu när man kan upp tidigt och bara packa strandsaker och ge sig av till stranden för en hel dag.
Alla härliga färger på bikinis och barn som leker i vattnet och bygger sandslott, ungdommar som busar på bryggan och dom nyblivna mammorna som njuter av första sommaren tillsammans med sina barn :)
Kan de bli bättre än så?
Man blir helt tokig av längtar och denna sommaren ska jag åka utomlans med har ja tänkt mig.
Ska bli såå kul, satt och fundera på det igår när ja va i skolan.
Såg fina strandbilder på nätet och blev helt galen av längtan till värmen.
Undrar om vi har någe lov snart...man kanske skulle ta en sissta minuten!? hihi
Hihi får fundera på detta...nä om man skulle göra någe vettigt kanske :P...skriver senare!


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!