Bitchen har blivit botad!!

Såååådääär, nu har ja vatt och köpt mig en stor påse med mängder av choklad så att ja ska bli fri från bitch fasoner.
Gillar inte alls att ha mens för ja blir verkligen en riktig subba hehe, de kom ju som en chock mensen också så va ju inget ja hade väntat mig aja nu är den här iallafall...
Köpte min en liten flaska cocacola zero med så nu blir det film time :)
Vet bara inte va ja ska se hmm, aja får kolla igenom filmerna ja har och det är ju en del hehe.


Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!