En kopp te, kanske de lugnar ner än!?

Känner mig yber stressad av någe anledning som jag inte vet...
Hmm, och ont i munnen har jag med!
Ja som ni säkert fattar med en gång så är ja på grin humör och behöver avreagera mig vilket ja borde göra ofta och inte i bloggen hela tiden!
Så mycket lättare att skriva och kludda ur sig allt man behöver än att säga det med ord ibland.
Sitter här vid mitt rosa lilla skrivbord tillsammans med min fina bloggdator och en kopp te, låter tankarna bara ösa ut och smått bli grinig för att de är för mycket.
Jag antar att de måste komma ut för det blir ju överbelastat där uppe annars.
I morgon har jag iallafall min terapeft/psykolog och de lär behövas.
Kommer väll explodera antar ja haha men hade ja inte haft henne så vet ja ej va ja hade gjort.
Många tack till Åsa för den fina hjälpen hitils.
Guuh hon om någon kan få ut mina agritioner på ett bra sätt.
Det är värst va man kan bli helt uppstressad såhär på kvällarna av saker och ting.
Borde sluta kolla film och sånt på kvällarna, man får så mycket i huvudet av de hehe.

Nää till någe roligt istället, idag fyller Fredrick år så då måste vi ju gratta han :)
Hoppas du fått en heeeelt underbar födelsedag och massa pössar och kjamar till dig hjärtat!

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!