Eskilstuna, den du!

Jaha, här sitter jag i lilla Eskilstuna hos min vän Fredrik.
Han sitter och spelar cs nu (ack så trist haha) men ja har iallafall Let´s dance att se på haha och alkohol.
Den kombon blir jäkligt rolig hahahaha.
Efter Let´s dance ska ja in och jävlas med han haha, då lär ja va på lyset så :P
Har en hel flaska vin kvar (muuums) så den lär gå åt ikväll tror ja :D känner mig lite sådär glader och fnittrig idag så då passar de med mit favorit vin Masi.
Älskar de vinet, Let´s dance plus masi = en perfekt fredags hehe!

Och när vi är inne på Let´s dance så måste ja säga att Magnus Samuelson är ju grym hehe.
Fattar inte hur en så stor man kan dansa så(tony blev ju kär hehe).
Sen så måste ja skicka massa pössar och kramar till mojje som ligger sjuk, han gör många barn glada så han får allt bli frisk nu :) och sen så en stooooor aplåd för Nicklas som ersatte mojje :)

Ja de va väll de för stunden, nu ska jag korka upp Masin så höres vi senare :P

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!