Godmorgon, time för skola...

Jupp idag ska jag till skolan, har väll inte så mycket att säga om de just nu hehe.
Får skriva sen när ja kommit hem antar ja :)
JOO, de är snöö ute :D hur kul är inte de haha!
Kallt som fan men de är allt snö så nu kan ja använda mina goa vantar från Lindex igen, myspys till max.
Ladda min mp3 med låtar kom ja på så att ja har musik på bussen.
Tar ca en timme för mig att åka till skolan så kan va skönt att ha lite musik i öronen.
Nä ska ta på mig nu, skriver senare...

Vad tycker ni? :)

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!