Gummibands fantasten, usch va störande haha...

Jag får verkligen flipp på min tandställning just nu, ja måste nämligen ha två gummiband som håller ihop munnen och de är sjukt störande när man ska prata.
Jävligt osexigt om något men va gör man inte för att bli fin!?
Får försöka tänka posetivt haha, posetiva tankar 2009...
Hakona matata eller hur va de timon och pumba sa? hehe

Nu sitter jag och lyssnar lite musik, just nu är de Ne-Yo som spelas i högtalarna.
Jag har vatt ute på en långpromenad, handlat och sen lagat mat.
Tänkte ja skulle sortera kläder snart och rensa ur garderoben för ja har så mycket kläder som ja inte använder så de känns onödigt att ha kvar de.
Mer platts för de nya helt enkelt hehe, måste ju göra plats för vår/sommar kläder nu :P
Ska ha många klänningar och tjolar med snygga toppar med olika fina motiv på detta året.
Blir att beställa lite hos Avanna, gina tricot, forever21 och asos.
Klart dom bästa webshoppar som finns just nu :D

Vad tycker ni? :)
Postat av: Snuffsan ;)

Kanonfin blogg ju! =)

Ska läsa lite bättre senare när det finns gott om tid!

Just nu lyssnar jag när du spelar så =)

Kram på dig!

2009-01-07 @ 22:16:47
URL: http://catmalou.blogg.se/

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!