Heeelt slut :)

Sådär, ja va i skolan och de gick prima så nu firar vi med lite shopping.
Se om ja hittar någe kul att klicka hem tro :D
Letar efter en bra skolväska att ha datorn i också så att de blir lättare att bära.
Så osmidig väska nu till datorn så hade vatt skönt med en väska som är både dator och skolböcker.
Kan väll inte va så svårt att hitta tro!?

Sen så har ja ju hittat flera skor som ja vill ha, denna gången hos halens.se haha!
Väldigt billiga skor där och bra skor, köpt skor av dom innan vid flera tillfällen och dom har vatt bra i storlekar och sådant.

Hmm, va kan man hitta snygga och bra data/skolväskor!?
Rymliga så man får platts med allt, orka släpa på massa olika väskor och sånt...nä usch inte detta året inte!
Hittat en väska på Nelly.se som kan va något, ska kolla lite närmre på den :D

Vad tycker ni? :)
Postat av: LaRagazza

Snygga ancle boots :)

2009-01-09 @ 15:09:16
URL: http://laragazza.blogg.se/

Give me love! ;)

Namn:
Remember me biatch?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
Min profilbild Hejsan :) Mli heter jag, 23år och bor för närvarande i Hässleholm tillsammans med min underbara Sambo Kalle och min lilla hund Bella!:P Här kan ni läsa om mina funderingar genom livet, sådant jag gillar och mina dåliga och bra dagar. En blandad blogg helt enkelt så håll i hatten för jag skriver om allt! ;) Puss
www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Kontakta Mli här!